کاهش فشار تمرین و به اوج رساندن ورزشکار

کاهش فشار تمرین و به اوج رساندن ورزشکار

اصول برنامه ریزی تمرین جهت به اوج رساندن ورزشکار دز مسابقات مهم در 22 اسلاید توضیح داده شده است.(حجم فایل 677 kb)

زمانبندی تمرين سالانه

زمانبندی تمرين سالانه

زمانبندی تمرینات سالانه در 50 اسلاید به روش برنامه ریزی و طراحی تمرین در طول یک سال تمرینی می پردازد .(حجم فایل 1/20 MB)

اصول طراحی یک جلسه تمرین

اصول طراحی یک جلسه تمرین

روشهای مختلف طراحی و برنامه ریزی یک جلسه تمرین به همراه قسمتهای هر جلسه و اهداف آن در 46 اسلاید توضیح داده شده است. (حجم فایل 2.1 MB)

اصول علم تمرین

اصول علم تمرین

اصول اولیه علم تمرین به طورمجزا در 26 اسلاید توضیح داده شده است. (حجم فایل 828 kb )

آشنایی با تجهیزات ورزشی و مزایا و معایب آنها

آشنایی با تجهیزات ورزشی و مزایا و معایب آنها

آشنایی با تجهیزات ورزشی و مزایا و معایب آنها در 33 اسلاید به بررسی مزایا و معایب تجهیزات تمرین برای انتخاب بهتر این گونه وسایل با توجه به توانایی های فردی می پردازد.(حجم فایل 2/83 MB)

معرفی
شعار سایت از سلامتی تا قهرمانی است. در این سایت پس از تکمیل فرم های مربوطه برنامه اختصاصی تمرین و رژیم غذایی توسط دکتر بهرامی طراحی و پس از 48 ساعت ارسال می شود. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات ویژه می توانید در قسمت با ما همراه شوید اطلاعات و توانمندی های خود را به نمایش بگذارید.
راه‌های ارتباطی
  • آدرس

    تهران اتوبان نيايش مجموعه ورزشي انقلاب آكادمي ملي المپيك مرکز سنجش

  • تلفن ثابت

    ۰۲۱۲۶۲۱۶۲۱۰

  • تلفن همراه

    ۰۹۱۲۳۹۰۷۰۳۸